niedziela, 3 czerwca 2012

Złe nawyki żywieniowe

Nieubłaganie zbliża się lato a ja zamiast zrzucać kilogramy.. Przybieram na wadze... Doszłam własnie do momentu w którym waga pokazuje najwyzsza liczbe od paru lat. Od dawna nie byłam bardzo szczupła ani gruba ale to że tyje troche mnie martwi. Czas na zmiany !!

Złe nawyki żywieniowe.. W moim jadłospisie nie znajdziecie owoców i warzyw, pełnoziarnistego chleba czy pełnego ziaren musli. Sama do konca tego nie rozumiem bo bardzo lubie te rzeczy...
Zamiast tego pochłaniam kilogramy chipsow... Do kazdego "dania" dodaje majonez w czystej postaci, zajadam słodycze.

Jestem wściekła na siebie ponieważ idąc przez sklep aż ślinka cieknie mi na widok owoców, sorbetów owocowych itp a jednak.. Zawsze wychodze z siata batonów i słonych przekąsek.

Wiem że nie uda mi sie z dnia na dzień zmienić diety. Próbowałam już tego...
Obecnie jestem w trakcie zmieniania myslenia na temat jedzonych przeze mnie rzeczy, zastanawiam sie jak to zmienić...

Będę opisywać na blogu sposoby jakie wymysliłam i efekty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz