piątek, 22 marca 2013

Wczorajsze jedzonko ;)

Hej ;) Czasem nachodzi mnie taki dzień że mam Ochotę zjeść coś zdrowego (Podkreslajac że odżywiam się okropnie!) Może to wpływ kierunku moich studiów (który kocham!) Mam dla Was parę zdjęć z wczorajszych posiłków ;) Na uczelni miałam wczoraj tylko 3 godzinki więc nie brakowało mi czasu na pichcenie czegoś pysznego.



Śniadanie : Postawiłam na mojego ukochanego kurczaka. Pierś kurczaka w sosie sojowym i sałatę ze szczypiorkiem i jogurtem. Mmmm.



Na obiad : Zaskakująco sycąca sałatka owocowa. Suszone morele, pomarańcza, mandarynka, jabłko i banan.


Przekąska na uczelni : Kukurydziane chrupki o smaku zielonej cebulki.

Na kolacje : Zjadłam zupę mleczną z makaronem, którą mogłam sobie darować. ;/ Nie dość że makaron to jeszcze mleko. Chyba jednak jestem jedną osoba z tych 20% osób nie tolerujących mleka ;p

Parę zdjęć z przygotowań. ;)






























Do następnego kochani ;*

14 komentarzy:

  1. o jakie to jest pyszne.. robie się głodna na noc:( az mi zapachniało

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do TAGu na moim blogu :
    http://kosmetyki-ali.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za otagowanie, odpowiedz pojawi się na drugim blogu ;) http://tobeprettyandstylish.blogspot.com/

      Usuń
  3. kurczak i owoce najlepsze ;D /E

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo widzę pani dietetyk przykładowa nam się szykuje!!

    p.s. zrobię też coś i dla zielonookich napewno:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wiecznie odchudzajacy się grubasek ;D Czekam na ten make up w takim razie ;)

      Usuń
  5. mmm... ale się zrobiłam głodna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm.. zjadłabym taką wypasioną sałatkę owocową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszności ;))


    Pozdrawiam ! :)
    Likerose

    OdpowiedzUsuń