czwartek, 16 maja 2013

Ciekawe stronki

Ojej jak mnie tu dawno nie było. Przyznaje się bez bicia : trochę z braku czasu a trochę z lenistwa.
Byc może uda mi się dzisiaj wyczarować jakieś zdrowe danie i podzielę się z Wami zdjęciami i przepisem ;) zobaczymy.
Na teraz zostawiam Wam moje dwie ulubione stronki o tematyce diet, zdrowego odżywiania, itp. (klikajcie w zielone nazwy ;))





Sekrety diety - Miejsce gdzie możecie sprawdzić kalorycznosc poszczególnych produktów. Fajna jest to że podana jest nie tylko waga ale i miary domowe - łyzki, szklanki,sztuki. (Link dotyczy od razu działu o kaloriach. Tu cała stronka, diety, porady itp.)




Vitalia -  fajna stronka gdzie znajdziecie artykuły, diety,ćwiczenia, opinie uzytkowniczek, motywacje i tym podobne.

2 komentarze:

  1. Przejżałam poprzedni wpis i chyba zaraz polecę do kuchni! Kurczę ale zgłodniałam ;D Zasubskrybuje choć mam obawy że tak przepysznie przedstawiane przez Ciebie potrawy sprowokują mnie do opróżnienia całej lodówki i przytycia ;P

    zapraszam również do subskrybcji mojego bloga blackfashionmodeon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. W prawdzie nie za bardzo interesuję się dogłębnie tematyką zdrowego odżywiania, choć jakieś podstawy mam, ale myślę, że tego typu strony są bardzo ważne, bo to co jemy bardzo wpływa na nasze zdrowie i fizyczne i psychiczne. :)

    OdpowiedzUsuń