piątek, 8 marca 2013

Wyzwanie zdrowotne : Marzec

Tak jak wspominałam już na drugim blogu (który w końcu jest drugi?!) KLIK, każdego miesiąca będę próbowała podołać pewnemu wyzwaniu ;)



Moim wyzwaniem na marzec związanym z odżywianiem jest : WODA ;)
Z Reguły pije bardzo mało wody, bardzo. Dlatego chce to zmienic. Nie jestem w stanie wypic 1.5l wody. No nie mogę. Ale będę starac się dziennie wypijać 1 litr niegazowanej wody ;) Toleruje tylko cisowianke, tylko ta woda mi smakuje ;p (nie licząc mojej kranówki)







Spodziewajcie się posta na temat korzyści z picia wody ;)

Do następnego ;*

2 komentarze:

  1. Ja najbardziej lubię wodę żywiec, i od wiosny piję mnóstwo zawsze mam małą buteleczkę w torebce:) zimą zmniejszam zapotrzebowanie, ale piję hektolitry herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez piję herbate... słodzoną ;( I wole zamienic ja chociaż w jakiejś części na wode bo niesłodzonej herbaty jakos nie moge ;/

      Usuń