wtorek, 29 lipca 2014

Przepis na pyszny, zdrowy Obiad #1



Witajcie kochani ;)
Dzisiaj mam dla Was mój autorski przepis na pyszny, zdrowy obiad.

Składniki :
- 50-60g makaronu (10g zwykłego + reszta makaron orkiszowy)
- pół cukinii
- 2 łyżki serka kanapkowego
- łyżka oliwy z oliwek
- 1 lub 2 suszone pomidory z oleju
- ząbek czosnku
- Przyprawy (u mnie - wegeta, curry, mieszanka przypraw "Przyprawa Harrisa")



Oczywiście gotuje makaron.
Równocześnie pokrojoną cukinie przysmażam na patelni z przyprawami i oliwą. Dodaje pokrojony czosnek i pomidora. W momencie kiedy cukinia ma już oczekiwaną miękkość dodaje serek kanapkowy i ostrożnie mieszam. Na patelnie wrzucam makaron i mieszam z sosem. tyle ;)






Taki posiłek dostarcza : około 365kcal ;)

SMACZNEGO !



2 komentarze:

  1. Omomom, uwielbiam cukinię! Ja bym do tego dodała jeszcze jakiegoś grilowanego kurczaka i mogę jeść :D

    http://beastpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bardzo jak to danie smakuje. Cukinia rzadko pojawia się w mojej kuchni ale może to się zmieni :)

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń