poniedziałek, 25 stycznia 2016

I co teraz...



Hej wszystkim.

Długo nie mogłam wrócić na bloga. Spowodowane było to może tym, że już dawno dawno temu zaczęłam pewną serie postów na temat zasad żywienia, które w tamtym czasie chciałam wprowadzić do mojej diety. Nie mogłam prze nią przebrnąć. Poza tym, od tego czasu zmieniło się jednak tak wiele, że nie miałam ochoty kończyć tej serii. Z tego właśnie powodu z mojego bloga zniknie parę postów z tej serii, niektóre zmienią nazwę i pozostaną na blog jako ciekawe źródło informacji na poruszany w poście temat.

Dietetyka przez ten rok poszła mocno do przodu, moja wiedza również się zmieniła.
Zmieni się tez charakter bloga.
Chciałabym żeby to miejsce w sieci było inspiracjo i motywacją zarówno dla Was jak i dla mnie.


Chciałabym, żeby pojawiały się tu moje osiągnięcia w walce o wymarzoną sylwetkę (Jeśli jako-takie w ogóle będą). Z czasem chciałabym publikować również Wasze osiągnięcia jeśli blog rozwinie się na tyle :)
Poza tym, inspirację dotyczące zdrowych posiłków, ćwiczeń i zdrowego stylu życia.
Na pewno będą pojawiały się przepisy na zdrowe (i przyznaje – mniej zdrowe) posiłki jak również jadłospisy z wyliczoną kalorycznością na podstawie tego co sama jem.
Może poruszę również parę głębszych tematów związanych z chorobami cywilizacyjnymi, skutkami (niekonieczne dobrymi) poszczególnych diet.
Być może za jakiś czas zobaczymy się również na YT :)

Mam nadzieję, że ten mój nowy-stary blog umili Wam czas, może czegoś nauczy, może zmotywuję. Sama tez mam nadzieję, że znajdę u Was wsparcie i nowe siły.

W następnym poście powiem Wam co u mnie. Jak waga, jak dieta, jak wszystko ! :)

Do następnego :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz