sobota, 9 lutego 2013

Len dla zdrowia

Siemię lniane pije od 4 dni. Za krótko żeby wiedzieć już jak wpływa na organizm.
Pomimo to, nie mogłam powstrzymać się żeby nie napisać na ten temat posta.

Siemię lniane pije dzięki mojej siostrze, która leczy się na żołądek i jest to jedna z jej metod.
Zachęcona wyczytanymi w sieci opiniami zaczęłam i ja ;)



Z mojego opakowania :
Nasiona lnu zawierają wiele cennych substancji, min: 
-olej lniany zawierający ponad 90% nienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym ponad połowę z grupy omega-3,
- błonnik, regulujący prace przewodu pokarmowego, 
-lekko strawne białko, bogate w aminokwasy egzogenne, korzystnie wpływające na wygląd skóry, włosów i paznokci
-lignany - fitohormony o wszechstronnym działaniu (inne produkty roślinne zawierają ich przeciętnie 700 razy mniej)

Na stronie : KLIK znajdziecie szczegółowe informacje ;)



Moim głównym celem związanym z piciem lnu jest :
-szybsze efekty odchudzania
-odtrucie organizmu,zwiększenie energii
-poprawa perystaltyki jelit
-poprawa kondycji włosów
-poprawa kondycji paznokci
-poprawa kondycji cery

Łyżkę stołową płatków lnianych (bądź całych nasion) zalewam wrzącą wodą i zostawiam na noc. Rano dolewam ciepłej wody i pije ten "napój". Należy pamiętać że płatki trzeba zalewać gorąca wodą a nie zimną.  Hamuje to metabolizm cyjanku który w śladowych ilościach znajduje się w ziarnach.

Temat niewyczerpany dlatego na pewno jeszcze len pojawi się na tym blogu.


Zapraszam na drugi blog ;) http://tobeprettyandstylish.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz