niedziela, 19 października 2014

Zasada 4 : Jak najwięcej warzyw i owoców

 Posty na tym blogu, oparte są na moich przemyśleniach i zdobytej wiedzy. Nie każdy musi się ze mną zgadzać. nie jestem też nieomylna ;) Przed wprowadzeniem w życie moich "rad", skonsultuj się z dietetykiem. Do diet podchodzę na luzie, bez popadania w skrajności.


Jak tam u Was z jedzeniem warzyw i owoców? U mnie coś nie bardzo...
Od zawsze właściwie unikam warzyw. Owszem, lubię je a mimo to sięgam po nie zdecydowanie zbyt rzadko. Zwłaszcza podczas rodzinnych obiadów nie mogę się zmusić do dodatku warzyw (mizeria czy surówki to dla mnie zbędny dodatek)

I na prawdę najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że ja na prawdę lubię warzywa i owoce.
Nie jestem jednak przyzwyczajona do ich jedzenia. Chciałabym to zmienić.
Plan jest taki żeby wprowadzić 5 porcji warzyw lub owoców dziennie do diety.
Wystarczy dodatek do kanapki, szklanka domowego soku, sałatka.

Widzę jak dużo szkody niesie za sobą nieprawidłowa dieta. W swoim organizmie widzę niedobory. Rozdwojone paznokcie, wypadające włosy,zmiany skórne i zmęczenie, brak energii.
I chociaż ciężko jest zmienić nawyki żywieniowe to na pewno będą to zmiany na lepsze ;)

O korzystnym wpływie owoców i warzyw możecie przeczytać tu :
Ziemniaki 
Warzywa i owoce bogate w wit. C 
Warzywa i owoce bogate w beta-karoten
Inne warzywa i owoce


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz